Review - Maybelline Color Sensational Popsticks!

4:49:00 p.m.

Buna dragele mele!
Astazi o sa va vorbesc despre noul balsam de buze de la Maybelline NY.


Color Sensational Popsticks este noua gama lansata de Maybelline NY. Aceste balsamuri de buze sunt disponibile in 6 nuante apetisante, semi-transparente, cu pigmenti colorati din fructe. Eu detin nuanta 080 Cherry Pop

Ambalajul este destul de dragut, transparent, din plastic si foarte solid. Ii ofer un mare plus datorita faptului ca hidrateaza foarte bine, dupa aplicare buzele devin foarte moi si catifelate. De asemenea ador mirosul de cirese care te imbie inca de la deschiderea capacului. Tin sa precizez ca nu este lipicios si ca rezista destul de mult timp pe buze

Ii ofer un mare minus acestui balsam de buze deoarece dupa ce l-am aplicat, ma asteptam ca buzele mele sa devina rosii insa am obtinut un portocaliu care nu mi se potriveste deloc. Deoarece nu este foarte pigmentat este nevoie de aplicarea mai multor straturi.

Per total, ma declar 70 % multumita de acest balsam de buze. In ciuda faptului ca este extrem de "delicios" si ca lasa buzele foarte catifelate, mi-ar fi placut sa fie nuanta care promite pe eticheta si anume Cherry Pop. 

Swatch:

Voi ati testat acest balsam de buze? Ce parere aveti despre el?
O zi frumoasa!
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe