M-am înscris la Scoala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris!

10:36:00 a.m.

Scoala de Beauty Blogging initiata de L'Oreal Paris Romania este un proiect unic, demn de laudat deoarece sustine dezvoltarea nisei blogurilor de beauty. Pe scurt, daca detii un blog care este lansat anterior datei de 1 ianuarie 2012 si care contine peste 50 % din postari dedicate ingrijirii si frumusetii, te poti inscrie la Scoala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris.



Acest proiect se va finaliza cu participarea pe parcursul a 2 zile la workshop-urile sustinute de Cristina Bazavan, Dana Sota si Lili Ionescu. Mai mult decat atat vei avea ocazia sa participi la o sesiune de training de make-up cu Alexandru Abagiu, make-up artist L’Oreal Paris România, sa te bucuri de o noua tema pentru blogul tau si sa te resfeti cu produsele L'Oreal Paris
In alta ordine de idei, as vrea sa va spun, pe scurt povestea mea. Blogul meu a luat "nastere" pe data de 13 octombrie 2011, un numar cu ghinion ar spune altii insa eu consider ca acest numar mi-a schimbat destinul. Inainte de varsta de 18 ani, am considerat ca nu am nici un talent insa nu realizam cat gresesc gandind astfel. Anul trecut, in vara am realizat primul meu machiaj fantezie, cu el am participat la un concurs de make-up la care nu am obtinut nici un loc. Asta nu m-a demoralizat, am continuat sa realizez machiaje si sa particip la concursuri. Cu cateva zile inainte de ziua mea de nastere am hotarat sa imi creez un blog, vroiam sa arat lumii pasiunea mea. Datorita perseverentei mele am reusit sa ma clasez de 6 ori printre primele locuri la concursurile de make-up din blogosfera. Timpul a trecut, luna aceasta s-au implinit 7 luni de la infiintarea blogului iar eu sunt uimita de faptul ca am evoluat destul de mult intr-un timp atat de scurt. Pasiunea pentru make-up m-a adus aici si sunt tare curioasa pana unde m-a va duce, insa stiu un singur lucru ca nu voi inceta niciodata sa sper ca voi ajunge tot mai sus.



M-am înscris la Scoala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris deoarece am foarte multe de invatat iar datorita acestui proiect am ocazia sa invat de la cei mai buni. Ar insemna foarte mult pentru mine daca activitatea mea de pe blog ar fie urmarita si mi-ar prinde foarte bine sa primesc critici constructive. Acest proiect reprezinta pentru mine o sansa dar si o provocare, iar cu siguranta pentru finalisti va reprezenta o experienta de neuitat. Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc celor de la L'Oreal Paris pentru sansa oferita blogurilor de beauty. 

 Cine imi tine pumnii?

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe