Review - Sleek Bad Girl Palette + Bad Girl Look!

11:43:00 a.m.

Buna fetelor!
Trebuie sa recunosc ca ador paletele de la Sleek si am inceput sa le folosesc din ce in ce mai mult. Sunt micute, compacte si le poti lua cu tine oriunde deoarece nu ocupa mult spatiu.
Astazi o sa va prezint paleta Bad Girl


Este o paleta de care m-am indragostit deoarece contine culorile mele preferate: alb, argintiu, negru, albastru, mov. Nuantele sunt foarte frumoase, metalice, sidefate si doar cateva culori sunt mate.La fel ca toate paletele de la Sleek si aceasta contine 12 culori foarte pigmentate care rezista mult timp pe pleoapa, un aplicator de tip buretel cu 2 capete pe care nu il folosesc dar si o oglinda mare care este foarte folositoare. 

Aceasta paleta este perfecta pentru realizarea machiajelor dramatice. Daca esti o bad girl si nu stii cum sa iesi in evidenta aceasta paleta te poate ajuta sa realizezi machiaje spectaculoase.

Puteti cumpara aceasta paleta de pe site-ul MyaShop
Pretul este de 35 RON si sunt de parere ca isi merita banii.
Swatch:

Nu m-am putut abtine si am realizat un machiaj folosind paleta Bad Girl.
  






Sper sa va placa si astept parerile voastre!
Cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste va doresc multa sanatate, fericire si liniste. 
Paste Fericit!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe