Review - Coral Reef de la Avon!

12:50:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre cealalta oja de la Avon pe care am primit-o spre testare de la Claudia.
Daca nu ati ajuns inca pe pagina ei, acum este momentul sa intrati deoarece puteti rasfoi online brosurile Avon si puteti deveni reprezentanti.


Nuanta ojei este Coral Reef, un superb corai de care m-am indragostit si care face parte din gama >>Nailwear Pro<< . Are o consistenta apoasa si se intinde extrem de bine. Pensula este flexibila si acopera destul de bine, insa este nevoie de 2 straturi de oja pentru a obtine un aspect mai placut.
Swatch:































Si de aceasta data oja a rezistat pe unghii timp de 4-5 zile si asta ii ofera un mare plus din partea mea. Dupa cum am mai spus oja vine intr-o cantitate de 12 ml.

Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit numai aceasta oja insa dupa cum puteti observa nu este nevoie de aplicarea unui lac de unghii transparent deoarece oja are deja luciu. Daca va place si voua aceasta oja o puteti cumpara din cataloagele de la Avon la pretul de 14 RON.

Va pup pe toate!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe