Halloween Makeup - Pumpkin!

3:28:00 p.m.

Buna tuturor!
Am revenit cu penultimul meu machiaj de Halloween. O sa mai urmeze inca unul si o sa inchei aici seria de machiaje pentru aceasta sarbatoare [revin si eu la normal :)) ]. Sursa mea de inspiratie a fost Ami , ea a realizat prima acest machiaj si mi-a recomandat sa particip la concursul organizat de Daria astfel a trebuit sa ma transform in dovleac. Bineinteles am primit si o porecla de la iubitul meu si anume: Dovlecel Uratel :D
Este un machiaj destul de simplu de realizat, iti trebuie doar timp si rabdare. Nu prea am multe sa va spun decat ca eu m-am distrat in timp ce am realizat acest machiaj si sper ca si voi il veti realiza desigur daca va place.



Astept parerile voastre!
Va pup!

You Might Also Like

11 comments

Follow me

Subscribe