Halloween Makeup - Unzipped!

8:52:00 p.m.

Buna fetelor!
Am revenit cu o noua postare. Este vorba despre un nou machiaj de Halloween pe care l-am creat astazi. Inspiratia mea a venit de la regele machiajelor Petrilude. Este un machiaj destul de simplu si nu mi-a luat mult timp sa il realizez. Am folosit fond de ten, apoi cu ajutorul unui creion negru am trasat 2 linii, iar in interior am folosit fard rosu. Pe pleoapa superioara am aplicat fard roz, acelasi lucru l-am facut si la cel de-al doilea ochi. Apoi am aplicat fard mov, iar pe pleoapa inferioara doar la un singur ochi am aplicat creion negru. Am trasat o linie cu fard rosu si la celalalt ochi. Am aplicat cu ajutorul unui lipici de gene false "accesoriile", am trasat niste linii in jurul celor 2 fermoare tot cu fard rosu, am aplicat ruj rosu pentru a avea acel efect de sange iar pentru buze am folosit un ruj mov dar din cauza camerei foto pare a fi maro. 




Astept parerile voastre!
Va pup!

You Might Also Like

17 comments

Follow me

Subscribe