Prima comanda Dresslily!

3:51:00 p.m.

Buna tuturor!
Nu imi vine sa cred ca a venit toamna, vremea din Corsica s-a schimbat simtitor, norii au acoperit cerul si din clipa in clipa astept sa cada cativa stropi de ploaie.

Maine va ploua toata ziua, iar vineri va fi furtuna, deci clar trebuie sa renunt la sandale si sa aleg altceva.
Recent am primit prima comanda de pe Dresslily si am ramas foarte impresionata de cat de repede a ajuns comanda cca. in 10 zile lucratoare.
Am comandat 2 perechi de incaltaminte, din catifea si am avut mari emotii deoarece nu stiam daca marimea va fi potrivita pentru mine.






Prima pereche de incaltaminte este aceasta pereche de pantofi negri, foarte misto care mi-au atras atentia prin modelul deosebit pe care il detin.
Am ales numarul 36 si imi vin destul de bine, nu pot spune ca sunt de cea mai buna calitate insa sunt acceptabili pentru pretul pe care il au, cel de 16 dolari.

Nu mi-a placut cutia in care au venit ambalati, destul de ,,sifonata,, sa spun asa, insa imi place ca pantofii sunt destul de comozi. Daca va doriti o pereche de pantofi negri, nu tocmai clasici, la un pret mic, ii recomand cu drag pe acestia si ii puteti comanda de aici.






A doua pereche de incaltaminte este aceasta pereche de cizme din catifea neagra, cu tocul gros, foarte comode.
Le-am comandat in numarul 34 si am avut mustrari de constiinta pana am primit comanda, deoarece consideram ca sigur am ales numarul gresit si nu ma voi putea incalta cu ele. Spre surprinderea mea imi vin perfect, le ador pentru ca sunt foarte comode si se muleaza perfect pe picior.

Daca va doriti o pereche de cizme din catifea, foarte frumos lucrate, la un pret mic si foarte comode, sincer acestea sunt alegerea perfecta. Le puteti comanda de aici la pretul de 30 dolari.






Acestea fiind spuse, va doresc o zi speciala!
Toate cele bune!
Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe