Comanda SheIn + promotie!

4:52:00 p.m.

Buna tuturor!

De curând am primit comanda mult asteptata de pe site-ul SheIn, eram foarte emotionata avand in vedere ca rar comand paltoane/geci online, prefer sa merg in magazin si sa probez hainele inainte de a le cumpara. Totusi de data asta am reusit sa imi i-au masurile potrivite si sa comand un superb palton vinisiu, de toata frumusetea perfect pentru toamna.

Comanda a ajuns foarte repede(aici in Corsica) in 10 zile lucratoare, in Romania ajunge cam in 20 zile lucratoare. Am ramas placut surprinsa sa constat ca materialul este extrem de calitativ, cusaturile sunt impecabile si este lucrat in cel mai mic detaliu. Fiind foarte elegant merge asortat cu o rochie neagra alaturi de o pereche de sandale negre cu franjuri de pe AmiClubWear si clasicul ruj rosu.

Daca va hotarati sa plasati o comanda pe site-ul SheIn puteti beneficia astazi de transport gratuit indiferent de valoarea comenzii. Mai jos am atasat cateva poze cu minunatul meu palton visiniu care este vedeta acestui sezon.















Sandale - HERE
Rochie - Jennifer
Palton - HERE









O zi frumoasa!
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe