Say "Hello"!

2:43:00 p.m.

Bine v-am găsit! Cât de mult mă bucur că vă scriu din nou!  
Mi-a fost al naibii de dor de voi, mi-ați lipsit mult, în special comentariile, încurajările, sfaturile cât și criticile și nu știu de ce simt un nod în gât când vă spun asta. Cum nu mi-aș fi imaginat, m-a "bufnit" plânsul scriind aceste rânduri. Oups, asta nu trebuia să o spun! 

Îmi cer scuze pentru perioada în care am lipsit, pot spune că a fost o perioadă destul de dificilă, însă mă bucur că am reușit să mă maturizez, cu alte cuvinte simt că sunt alt om, cu mai mult chef de viață, mai glumeață, zâmbitoare și "nebună". Pasiunea mea pentru machiaj este mult mai mare decât acum un an, mi-am învins teamă de a machia pe altcineva înafară de mine, progresele sunt mici însă sper ca pe viitor lucrurile să meargă din ce în ce mai bine. 

În ceea ce privește aspectul blogului, am reușit în sfârșit să-l termin de modificat, sper ca navigarea de acum înainte să fie mult mai ușoară. Știți că nu-mi place vorba multă, cu alte cuvinte sper ca de acum înainte să ne vedem de câteva ori pe săptămână, dacă nu voi reuși, o să încerc! 


























 Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, 
 Iulia 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe