Review: Midnight Lace Synthetic Brush Set by Sedona Lace!

4:28:00 p.m.

Cred că visul oricărei fete este să dețină un set de pensule cu perii roz, nu? Ei bine, să-mi spuneți dacă greșesc deoarece eu mi-am dorit întotdeauna un set de pensule calitative, iar dacă pe lângă asta se mai adaugă peri roz și ambalajul mov, cu siguranță e dragoste la prima vedere. 

Astăzi o să vă povestesc despre pensulele pe care le folosesc zilnic de un an de zile, cred că sunt singurele pensule de care nu m-aș putea despărți vreodată și nu știu ce m-aș face fără ele dacă vor păți ceva.  


Setul de pensule Midnight Lace de la Sedona Lace include 4 pensule: Round Top Powder Brush, Flat Top Powder Brush, Angle Top Powder Brush, Kabuki Brush care vin ambalate într-un săculeț mov, iar fiecare pensulă este la rândul ei ambalată într-o folie de protecție astfel forma pensulei nu se strica și este protejată de impuritățile din aer. 



Aruncând o primă privire asupra Setului de pensule Midnight Lace de la Sedona Lace am putut remarca că mânerele celor 4 pensule (Round Top Powder Brush, Flat Top Powder Brush, Angle Top Powder Brush, Kabuki Brush) este fabricat dintr-un material extrem de rezistent, fiecare pensulă este inscripționată cu logo-ul firmei care nu se poate șterge după o utilizare excesivă a pensulelor, cel puțin eu le folosesc zilnic de un an de zile și sunt în stare perfectă. 

De asemenea, țin să precizez că pensulele sunt fabricate din păr sintetic, iar firele sunt foarte moi și plăcute la atingere. De obicei, le spăl săptămânal și le pun la uscat într-o poziție perpendiculară astfel apa nu poate fi reținută de mânerul acestora ducând în timp la deteriorare, iar după uscare care de obicei durează cam o zi jumătate le depozitez pe fiecare în folia ei de protecție. Procedând astfel am reușit să le păstrăm în stare perfectă până acum, nici măcar nu se cunoaște că au fost folosite și asta nu face decât să ador acest set.




Flat Top Powder Brush


M-am îndrăgostit de această pensulă, este pensula mea preferata din întreg setul și o folosesc pentru aplicarea fondului de ten. Îmi place mult deoarece perii sunt foarte moi, fața mea se simte foarte răsfățată atunci când o folosesc , aplicarea este foarte precisă și cel mai important aspect este că nu absoarbe mult produs

Chiar dacă o folosesc zilnic de aproape un an nu s-a deteriorat absolut deloc, forma pensulei a rămas aceeași chiar dacă am spălat-o săptămânal și uneori a trebuit să sufere deoarece am uscat-o cu feonul, însă nu a făcut-o. De asemenea logo-ul firmei nu s-a șters și mânerul nu s-a crăpat așa cum am pățit la alte pensule. 

După ce m-am documentat îndeajuns pot să o compar chiar dacă nu am testat-o, cu pensula F80 de la Sigma. Deși în decursul acestui an am folosit mai multe fonduri de ten, asta nu a făcut ca perii pensulei să rămână pătați, poate metodă mea de curățare are un cuvânt de spus, însă cert este că mă pot bucură de minunata pensulă de la Sedona Lace încă mult timp de acum înainte, deoarece nu a pierdut decât foarte puține fire de păr și asta denotă că îmi va fi fidelă și de acum inainte.



Round Top Powder Brush


Atunci când nu reușeam să spăl la timp pensula Flat Top, puneam repede mâna pe sora acesteia, Round Top și consider că nu este termen de comparație între cele două. 

Cu această pensula reușeam să aplic fondul de ten exact așa cum îmi doream, aplicarea este foarte ușoară și precisă, îmi place că nu absoarbe mult produs, perii sunt foarte moi și s-a păstrat în stare perfectă chiar dacă am utilizat-o mult timp. O ador!


Angle Top Powder Brush


Adevărul este că nu i-am găsit nici un defect nici acestei pensule, pur și simplu îmi face o plăcere imensă să o folosesc deoarece niciodată aplicarea blush-ului nu a fost mai precisă și ușoară

După cum vă puteți da seama o folosesc împreună cu blush-ul meu preferat care este cel de la Sleek - Rose Gold și ador când simt pe față perii moi și roz. Iubesc culoarea roz! 


Kabuki Brush


Chiar dacă prefer pensulele pentru pudră cu mâner lung, mi-am schimbat repede părerea când am primit pufoșenia asta mică și roz. Am numit-o așa deoarece are perii foarte moi, ba chiar am vrut să vă demonstrez și vouă asta și dacă priviți poza de mai jos veți observa că am suflat înspre ea și perii s-au risipit în toate direcțiile, e atât de moale și pufoasă

Ador faptul că nu absoarbe mult produs astfel nu-mi simt tenul încărcat după folosire, este foarte ușor de curățat, deși am folosit-o de nenumărate ori nu i-au căzut decât foarte puține fire de păr și încă se păstrează în stare perfectă. O iubesc! 





Per total, pot să mă declar foarte mulțumită de Setul de pensule Midnight Lace de la Sedona Lace, dacă vă doriți un set de pensule profesional, eu vi-l recomand cu drag pe acesta. 

Îl puteți cumpăra de aici

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 

 Vă pup, 
 Iulia 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe