Glittery Friday: Glitter Cupcake by Minnie Angel!

11:58:00 a.m.

Buna gagici!
Probabil va intrebati ce semnificatie are acest titlu, ei bine Glittery Friday este un proiect ambitios care uneste cateva bloggerite, cu scopul de a arata cititorilor cat mai multe manichiuri sclipicioase. 
Cu aceasta ocazie as vrea sa va provoc pe voi, cititoarele mele fidele sa imi trimiteti o poza pe pagina mea de facebook, cu o manichiura realizata de voi, care sa contina sclipici.
Trecand peste toate aceste detalii as vrea sa va prezint manichiura realizata de mine pentru Glittery Friday, dungile mi-au dat batai de cap insa sper ca am reusit sa va indulcesc cu o prajitura si totodata sa va fac macar putin sa straluciti.












Va invit sa admirati si unghiutele sclipicioase ale celorlalte bloggerite: Itg TheoJustAnAngelIonnyCristina Tacaciu;  SudessaAnca PopAdina MbDee DianaMiu MiuBlossomsPearly PeachAetana SmatjkAlina AnghelAdina PodgorencuCossaAlexantzaLaura DeacAlexandraLaurenElena ArrianaAna MariaMiha.elaValentina BucurDianaLittle Beauty BagCatalliNailsLauraJulietDaria MirunaFashion iz my drugFederova.
Ce parere aveti despre acest proiect, dar despre manichiura realizata de mine?
Mii de pupici! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe