Favoritele lunii: Iulie

5:26:00 p.m.

Buna dragele mele!
Nu pot sa cred ce repede trece timpul, caldura de afara ne face sa credem ca vara nu se mai sfarseste, insa ne apropiem cu pasi repezi de toamna. Luna iulie a fost de-a dreptul o provocare pentru mine, am trait destul de putine momente frumoase, marile dezamagiri "au darmat" tot ce am cladit pana acum. 
Totusi, sper ca luna iulie a fost mai frumoasa pentru voi, sper ca v-ati distrat si ca ati avut parte de cele mai frumoase vacante.



Asadar, in luna iulie am folosit cu drag urmatoarele produse:
1. Paleta Storm de la Sleek, culoarea maro mat ma ajuta sa imi conturez perfect sprancenele.
2. Am realizat ca nu pot sa ma despart de fondul de ten Affinitone Mineral Maybelline - review aici.
3. Am cumparat de la un blog sale pudra Affinitone de la Maybelline si nu regret nici un moment alegerea facuta. M-am indragostit de ea, deoarece am observat ca nu se strange in ridurile de expresie de pe frunte si se pastreaza pe ten in stare perfecta intreaga zi. O iubesc!
4. Blush-ul de la Sleek in nuanta Rose Gold va ramane cred ca pentru foarte mult timp unul dintre preferatele mele. 
5. Creionul Nyx in nuanta 604 Milk reprezinta un foarte bun primer.
6. De curand am redescoperit in cosuletul meu pentru cosmetice mascara de la Lady's - Cils Iconique Full Lashes -  review aici. Nu i-am acordat atentie de foarte mult timp si am vrut sa il incerc din nou, odata aplicat am ramas surprinsa de rezultatul obtinut asa ca am hotarat sa il folosesc intreaga luna.
7. Sleek Luminaire Highlighting Concealer - review aici este cel mai bun anticearcan pe care l-am testat. O solutie foarte eficienta si rapida care te face sa scapi de cearcane in cateva minute. Puteti vedea aici ca zona din jurul ochilor este foarte luminoasa si tin sa precizez ca nu am folosit nici un program de editare pentru a obtine acest efect. Iubesc acest produs!!!
8. Fard de pleoape de la Essence, din pacate nu stiu nuanta, insa pot spune ca este perfect pentru iluminarea contului interior al ochiului si iluminarea arcadei. 
9. Rujul Flormar - Long Wearing - review aici este perfect pentru zilele calduroase de vara.
10. Intreaga luna m-am rasfatat cu gelul de dus Floramin. Imi pare tare rau ca il termin, insa planuiesc sa il recumpar cat de curand.
11. Samponul de la Wella Professionals ramane in continuare samponul meu preferat.
12. Crema pentru fata cu SPF 50+ de la Avene reprezinta noul produs de care m-am indragostit si pe care l-am folosit cu drag intreaga luna.
13. Untul de corp de la Victoria's Secret - review aici
14. Crema contur ochi Vis de Albastrele de la Sparustica este singura crema pentru ochi care imi ilumineaza zona intunecata din jurul ochilor in doar cateva minute de la aplicare. Imi place mult!!!
15. Intreaga luna am purtat cele 2 oje de la Essence, nuantele sunt absolut superbe si perfecte pentru vara.


Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe