Review - Apa termala Herculane de la Ivatherm!

1:51:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre Apa termala Herculane de la Ivatherm pe care am primit-o in cadrul campaniei Trender "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?".


Trebuie sa recunosc ca pana la aceasta varsta nu am incercat niciodata o apa termala, consideram ca pur si simplu este inutila, nu ajuta cu absolut nimic, insa acum regret ca nu am achizitionat una mai devreme. In ultima perioada a fost extrem de cald, temperaturile ridicate ne fac sa transpiram excesiv, tenul nostru devine foarte incarcat, iar daca suntem in perioada delicata a lunii ne alegem si cu niste "monstruleti".

De cand am inceput sa folosesc Apa termala Herculane am observat ca tenul meu se mentine proaspat si curat intreaga zi. De obicei, aplic apa termala dimineata si seara imediat dupa demachiere. De fiecare data cand plec de acasa am grija sa o iau cu mine, tubul de 100 ml este destul de mic si incape perfect in geanta mea.



Apa termala Herculane poate fi folosita in mai multe moduri, am observat ca fondul de ten se intinde mult mai bine daca inainte pulverizezi pe tenul curat apa termala. Avand proprietati calmante, am utilizat-o dupa epilare deoarece pielea mea de pe picioare nu s-a obisnuit cu epilatorul si mereu dupa epilare imi apare o mica iritatie. 

De asemenea, apa termala poate fi folosita si dupa muscaturile unor insecte, eu am aplicat-o exact pe zona cu pricina si am observat ca mi-a calmat mancarimea si mi-a redus umflatura

Tin sa precizez ca Apa termala Herculane de la Ivatherm intra foarte repede in piele, lasand tenul hidratat si catifelat. Acestea sunt concluziile la care am ajuns eu impreuna cu partenera mea de campanie, mama, dupa ce am utilizat acest produs. 

Daca sunteti in cautarea unui produs care sa va pastreze tenul proaspat si curat intreaga zi, va recomand din toata inima Apa termala Herculane de la Ivatherm pe care puteti sa o gasiti aici la pretul de 16,85 RON.

Voi ce parere aveti despre acest produs?
Va pup! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe