Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

1:07:00 p.m.

Buna dragele mele!
Dupa cum bine stiti o noua campanie face "zarva" in toata blogosfera. Este vorba de campania Trender "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?" care ne ofera sansa sa testam produsele Ivatherm. Cand s-a dat startul acestei campanii nu am stat pe ganduri si m-am inscris imediat, alegand cea mai importanta femeie din viata mea, mama. Apoi am asteptat cuminte mail-ul cu invitatia in campanie si ziua in care urma sa primim minunatele produse.

Acum 10 zile am primit beauty box-ul Ivatherm, nu pot descrie bucuria pe care am simtit-o atat eu cat si mama, partenera mea de campanie, atunci cand am deschis cutia ambalata cu mare grija si pricepere. 



Produsele au ajuns in perfecta stare si de 10 zile testam minunatele produse Ivatherm. 
Mama testeaza:
Eu testez:
Deoarece eu si mama formam o echipa am putut imparti impresii despre aceste produse si am ajuns la cateva concluzii. In conditiile in care am trecut printr-o saptamana de-a dreptul caniculara + renovare + curatenie generala in toata casa am ajuns la concluzia ca Apa termala Herculane (100 ml) isi face treaba asa cum trebuie. Tenul nostru sensibil nu ar fi putut rezista in aceste conditii neplacute. De asemenea am observat ca Apa termala Herculane (100 ml) intra foarte repede in piele si chiar daca a fost extrem de cald, tenul nostru s-a pastrat proaspat si curat intreaga zi.

O alta concluzie la care am ajuns a fost aceea ca Joviale - fond de ten fluid pentru piele sensibila (30ml) se intinde mai usor decat Fond de ten fluid pentru piele sensibila (30 ml). De asemenea, am ramas placut impresionate de rezistenta acestor doua fonduri de ten dar si de aspectul pe care il dau tenului.

Spray pentru Protectie Solara 50 + (125ml) un bun prieten. Merge cu mine de fiecare data la plaja si mereu cand intru in piscina, ma asteapta cuminte pe prosop pentru a ma rasfata cu mirosul lui placut si pentru a ma sufoca cu protectia lui. Mereu are grija de mine si eu nu pot decat sa ii raman o adevarata prietena.

Crema antirid (50 ml) o rasfata pe mama in fiecare dimineata si seara. Mama mi-a marturisit ca aceasta crema intra foarte repede in piele si desi este foarte nutritiva, nu incarca, nu ingrasa pielea.
Restul concluziilor o sa le cititi cat de curand pe blog!!!

Voi ce produse Ivatherm aveti?
Pupici!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe