Review - Produse Flormar!

10:47:00 p.m.

Buna dragele mele!
Astăzi am ales sa va vorbesc despre cateva dintre produsele de la Flormar.


Ojele Pretty - Flormar

În ultima luna am folosit intens noile oje Pretty, cele doua nuanţe pe care le deţin sunt P08 un corai superb si P09 un roşu aprins.
Imi plac foarte mult aceste oje deoarece se aplica exprem de usor si se usuca foarte repede. Avand un luciu frumos, lacul de unghii române opţional, personal nu am mai aplicat lac de unghii deoarece am fost multumita de simpla aplicare a ojei. 

Rezistenta variază în funcţie de activitatile întreprinse, între 2 si 4 zile. Ambalajul este foarte dragut, finut si elegant. Oja vine intr-o cantitate destul de mica 6 ml. Pensula este flexibila si acopera destul de bine, insa este nevoie de 2 straturi de oja pentru a obtine un aspect mai placut. 
Per total, ma declar multumita de aceste oje si cu siguranta le voi recumpara.

Swatch:
Flormar nr. 9 - Lumina naturala

Lumina artificiala (blitz)



Flormar nr. 18 - Lumina naturala

Lumina artificiala (blitz)



Rujul Long Wearing  - Flormar

Eu detin varianta tester in nuanta L14, un corai foarte frumos perfect pentru zilele calduroase de vara. Fiind foarte pigmentat, nu este nevoie de aplicarea mai multor straturi. Textura acestui ruj este una foarte cremoasa, se intinde extrem de usor. Dupa aplicare buzele devin foarte moi si hidratate. 

Chiar daca imi place nuanta nu pot sa nu precizez ca acest ruj nu rezista deloc pe buze. Eu l-am aplicat pe buze apoi am baut o cana de ceai, rujul a ramas pe cana iar pe buze nu se mai cunostea nimic. De asemenea, mirosul nu ma prea incanta. 

Per total, sunt 60 % multumita de acest produs.


Flormar Quartet Eye Shadow nr. 408


Acesta este primul quad de la Flormar pe care l-am testat, dupa cum observati detin varianta tester. La inceput nu m-am asteptat ca acest quad sa ma impresioneze insa odata aplicat pe pleoape am putut remarca ca nuantele sunt foarte pigmentate si rezista destul de mult timp. Imi place acest quad deoarece contine nuante perlate, extrem de frumoase. 

Per total, ma declar multumita de acest produs si cu siguranta il voi folosi cu placere.

Swatch:


Voi ati testat aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe