Inchis - Leapsa cu premii!

1:44:00 p.m.

Buna fetelor!
Ieri am primit aceasta leapsa de la Cosmetic Plant, astfel am fost provocata sa povestesc prin ce peripetii am trecut din cauza unui cos. Dupa cum bine stiti eu am tenul normal, pielea are un aspect mat, este catifelata, foarte bine hidratata, porii sunt mici si foarte putin vizibili. Imi apar 1-2 cosuri pe frunte sau obraji atunci cand trebuie sa imi vina menstruatia. Anul trecut am fost la o nunta in Brasov. Dupa drumul interminabil cu trenul de aproape 10 ore am reusit sa ajungem. Dis-de-dimineata au inceput pregatirile, totul trebuia sa fie perfect insa am observat ca mi-a aparut un "monstrulet" exact pe frunte. Eram atat de suparata si nu intelegeam cum mi se poate intampla tocmai mie si mai ales acum. M-am gandit chiar sa nu ma prezint la nunta insa prietenul meu m-a incurajat ca totul o sa fie bine si ca nu o sa se observe daca o sa il acopar bine-bine. Pana la urma am reusit sa il acopar cu fond de ten + corector + pudra si astfel am putut sa ma bucur de petrecere.




Aceasta leapsa o primeste Ella astfel trebuie sa povesteasca pe blogul ei prin ce peripetii a trecut din cauza unui cos. Daca va accepta aceasta provocare va primi de la Cosmetic Plant - Setul cu busuioc si astfel va avea ocazia sa isi provoace cititoarele sa ii povesteasca prin ce peripetii au trecut din cauza unui cos, dintre ele va alege o castigatoare care va primi acelasi set respectiv cel cu busuioc.
La randul meu imi provoc cititoarele sa lase un comentariu sub aceasta postare in care sa povesteasca prin ce peripetii au trecut din cauza unui cos. Dintre toate comentariile voi alege cu random.org o castigatoare care va primi acelasi set.
Ambele concursuri adica cel de pe blogul meu si cel de pe blogul Ellei vor fi valabile pana luni - 7 Mai (ora 15). 
De asemena nu uitati sa dati like paginii Cosmetic Plant si Minnie Angel.
Abia astept sa va citesc peripetiile.
Va pup!

P.S: Cosmetic Plant se va ocupa de trimiterea tuturor coletelor astfel voi avea nevoie de adresele complete + nr. de telefon.

Update:
Participantele sunt: 
  1. Tender Carmen Marilena
  2. Elena Nalbaru
  3. Gisca Mihaela
  4. Ioana Rosu
  5. Calin Andreea Daniela
  6. Adina-Mirabela Gavriloi
  7. Allale 
  8. Geta
  9. Andra Katerina
  10. andreeabacau
  11. Ana Vasilescu
  12. Valentina
  13. Miruna Ana-Maria
Castigatoarea este:
Felicitari! 
Astept sa imi trimiti datele tale + nr. de telefon pana la data de 8 mai prin formularul de contact pe care il gasesti pe blog.
O zi frumoasa!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe