Review - Masti de fata Montagne Jeunesse!

3:57:00 p.m.

Buna fetelor!

Astazi o sa va vorbesc despre mastile de fata de la Montagne JeunesseAm primit spre testate aceste 3 masti pe care le-am asteptat foarte mult si care m-au surprins placut. 

Tin sa precizez ca aceste masti sunt pe baza de ingrediente naturale, cu texturi lejere si cremoase si nu sunt testate pe animale.


Masca exfolianta cu castraveti
Aceasta masca cu castraveti ajuta la exfolierea delicata a celulelor moarte si a impuritatilor, curata si revigoreaza tenul. Inainte de folosire mi-am curatat fata cu apa calda apoi am aplicat masca pe fata si gat. Am evitat ochii, buzele si parul si m-am asezat comod pe canapea. 
Dupa 15 minute mi-am indepartat masca cu delicatete iar bucatile care au ramas le-am indepartat cu apa calda. Dupa folosirea acestei masti fata mea arata mult mai bine, era catifelata si mai curata.
NOTA 10/10

Masca fierbinte cu vanilie

Aceasta masca  cu vanilie este recomandata pentru tenul normal, gras si pentru zona T. Inainte de utilizare mi-am curatat fata cu apa calda pentru a deschide porii. Mi-am lasat fata putin umeda iar apoi am aplicat masca. La inceput nu mi-a venit sa cred ca aceasta masca chiar incalzeste tenul si ca la cea mai mica atingere a tenului simteam multa caldura

Masca aceasta m-a surprins foarte placut deoarece aveam nevoie de multa hidratare pentru tenul meu uscat din cauza gerului. Pe langa toate aceste beneficii m-am bucurat si de un miros placut de vanilie
NOTA 10/10

Masca pentru curatare cu ciocolata alba

Aceasta masca miroase atat de bine incat iti vine sa o mananci, eu cu greu m-am abtinut. Este perfecta dupa o zi obositoare cand abia astepti sa ajungi acasa, sa te asezi comod pe canapea si sa uiti de toata zarva de la scoala sau servici. 

Aceasta masca lasa fata catifelata si curataDupa ce mi-am rasfatat tenul cu aceste masti minunate este momentul sa imi rasfat picioarele obosite dar parerea o sa v-o spun data viitoare.
NOTA 10/10

Am castigat inca un set de masti pe blogul NotAnotherBeautyBlog astfel o sa testez in continuare:
  • Gel pentru picioare obosite cu extract de cirese si menta.
  • Masca pentru curatare cu ciocolata alba.
  • Masca de rodie, zmeura si strugure.

Daca vreti si voi sa incercati mastile Montagne Jeunesse le puteti gasi in hipermarket-urile/supermarket-urile: Carrefour, Carrefour Express, Cora, Auchan, Real, Mega Image. Eu m-am convins de beneficiile acestor masti si sunt hotarata sa le cumpar pe viitor deoarece sunt minunate, iar pretul este foarte accesibil. 

Va pup pe toate!

You Might Also Like

1 comments

Follow me

Subscribe