Multe intrebari!

3:29:00 p.m.

Buna fetelor!
Am primit acest tag de la Kleo si ii multumesc mult ca s-a gandit la mine :*

1.De cate ori iti speli fata pe zi?
Imi spal fata de 2 ori:dimineata si seara.

2.Ce fel de ten ai?
Normal.

3.Cu ce iti cureti fata?
Lapte demachiant.

4.Iti exfoliezi tenul?
Da.

5.Ce brand obisnuiesti sa folosesti?

La Roche Posay.

6.Ce crema folosesti?

 Cea de la Apidermaliv.

7.Ai pistrui?
Nu.


8.Folosesti crema pentru ochi?

Nu dar folosesc ulei de migdale dulci pentru cearcane.

9.Ai fost sau esti predispusa la acnee?

 Nu am avut niciodata si sper sa nu ma confrunt cu astfel de probleme.


10.Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro-Active?

Nu am folosit
niciodata.

11.Ce fond de ten folosesti?

Cel de la Avon - Calming Effects.

12.Dar anticearcan?

Pas.

13.Ce nuanta are pielea ta?

Eu spun ca pielea mea are nuanta "crem" deoarece nu este deschisa nici inchisa.

14.Ce crezi despre genele false?

Eu pur si simplu le ador deoarece transforma pur si simplu machiajul,il face mult mai frumos si interesant.

5.Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data la 3 luni?

Da.

16.Ce brand de mascara folosesti?

Cel de la Avon.

17.Sephora sau MAC?

Pas.

18.Ai un card Mac Pro?

Pas.


19.Ce instrumente pentru machiaj folosesti?

Pensula din paleta Anastasia Beverly Hills
(am facut si un review paletei pe care il puteti gasi aici.)

Astept saptamana aceasta sa imi soseasca setul de 7 pensule de la Cosmetic Style.

20.Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?

Primer pentru ochi
.

21.Dar pentru fata?

Nu.


22.Care este culoarea de fard preferata?

Nu am o culoare preferata.

23.Folosesti creion sau tus?

Tus.


24.Cat de des iti bagi creionul in ochi?

Niciodata.

25.Ce crezi despre pigmenti?

Pus si simplu ii ador pentru ca sunt foarte pigmentati.

26.Care este rujul tau preferat?

Cel de la Oriflame
Beauty Triple Core Lipstick.


27.Folosesti machiaj mineral?

Nu.


28.Care este lipgloss-ul tau preferat?

Cel de la Avon.


29.Care este blushul tau preferat?

Nu am unul preferat.


30.Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?

Nu
.

31.Iti plac magazinele cu produse cosmetice?

Da.

  

32.Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu.

 
 33.Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nu.


34.Uneori esti stangace cand te machiezi?

Uneori.

35.Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul?

Prea mult tus, blush, culori prea stridente.


36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?

 Ambele.

37.Care celebritate are machiajul intotdeauna impecabil?

Pas.


38.Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?

Fond de ten.

39.Iesi din casa fara sa te machiezi?

Da.


40.Crezi ca arati bine nemachiata?

Cu exceptia cearcanelor in general arat bine, am fata curata fara cosuri.
.
41.Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?

Sleek.

  

42.Ce crezi despre make-up?
Poti arata bine fara sa suferi doar din cateva miscari.



You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe