Review - Gama Apidermaliv!

12:29:00 p.m.

Buna fetelor!
Acum ceva timp am primit spre testare Gama Apidermaliv formata din: Balsam pentru buze, Masca pentru fata, Crema pentru calcaie cu ulei esential de menta, Crema pentru calcaie cu propolis, Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea, iar acum a sosit momentul sa vorbesc despre fiecare produs in parte.













Balsam pentru buze






























Ce spune eticheta: Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de masline si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat. Rasfata: Pielea buzelor.

Parerea mea: Folosesc acest balsam inainte de culcare pentru ca buzele mele sa fie catifelate cand ma trezesc dimineata. Imi place foarte mult mirosul dar si gustul pentru ca nu m-am putut abtine sa nu il mananc. 

Sunt foarte multumita de el si de efectele pe care le are asupra buzelor mele. Ambalajul este unul usor de folosit iar cantitatea produsului este de 10 ml. 
Pretul este de 6,32 RON si il puteti cumpara de aici.

Masca pentru fata



































Ce spune eticheta: Rasfat regal pentru tenul matur, masca de fata Apidermaliv cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere este un aliat puternic in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi si regenerarea pielii tenului. Masca Apidermaliv este un tratament natural cu 100% ingrediente de origine naturala ce reda stralucirea fetei lasand-o hidratata si catifelata dupa aplicare. Rasfata: Tenurile uscate, foarte uscate, mature.

Parerea mea: Fiind sezonul rece avem nevoie de mai multa protectie impotriva frigului care ne usuca fata. Eu niciodata nu am avut fata uscata datorita frigului deoarece mereu incercam sa o protejez cu diferite creme inainte de a iesi din casa. Insa datorita unui produs de curatat fata, tenul meu a ajuns sa fie foarte uscat si in unele parti pielea se cojea. 

Am renuntat in a mai folosi acel produs si pentru a-mi reface pielea am folosit aceasta masca o data pe saptamana. Mai intai imi curat fata cu apa calda apoi aplic un strat subtire de produs si las sa actioneze 5-10 minute. Apoi imi clatesc fata cu apa calda si cu ajutorul unui prosop tamponez fata. 

Sunt foarte fericita ca folosesc aceasta masca deoarece pielea mea este foarte catifelata si acum nu ma mai confrunt cu probleme. 
Ambalajul este foarte practic iar cantitatea produsului este de 50 ml. 
Pretul este de 12 RON iar acest produs il puteti cumpara de aici.

Crema pentru fata





















Ce spune eticheta: Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare. Rasfata: Tenurile normale si mixte.

Parerea mea: Folosesc aceasta crema  de 2 ori pe saptamana inainte de culcare. Aplic in strat subtire si masez pe intreaga fata pana intra in piele. Are un miros puternic care mie imi place foarte mult si hidrateaza in profunzime. Dimineata pielea este mult mai catifelata iar tenul are un aspect mai luminos. Cantitatea este de 50 ml iar pretul este de 9,2 RON. 
Puteti cumpara aceasta crema de aici, eu cred ca isi merita banii.

Crema pentru calcaie cu ulei esential de menta






















Ce spune eticheta:  Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in timp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta. Rasfata: Pielea calcaielor.

Parerea mea: Folosesc aceasta crema o data pe saptamana deoarece nu am probleme cu pielea calcaielor. Aplic in strat subtire si masez toata talpa apoi ma incalt cu soseste din bumbac. Dimineata calcaiele mele sunt foarte catifelate si miros puternic a menta. 
Imi place foarte mult acest miros si sunt foarte multumita de rezultatele acestei creme. Cantitatea este de 50 ml iar pretul este de 8,3 RON. 
Puteti cumpara aceasta crema de aici.

Crema pentru calcaie cu propolis



















Ce spune eticheta:  Apidermaliv pentru calcaie cu ulei de masline unt de shea si propolis este o crema reparatoare pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de originie naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis, cunoscute pentru proprietatile lor, sunt ingrediente ce inmoaie si catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor. Starea pielii calcaielor este imbunatatita in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor.  Rasfata: Pielea calcaielor.

Parerea mea: Am folosit aceasta crema o singura data deoarece este aceeasi crema pentru calcaie numai ca este cu propolis. Ce pot sa spun despre aceasta crema este ca mirosul este foarte placut si lasa pielea calcaielor foarte catifelata. 
Cantitatea este de 50 ml iar pretul este de 12 RON. 
Puteti cumpara aceasta crema de aici.

Concluzie: Sunt foarte multumita de Gama Apidermaliv si recomand tuturor aceste produse deoarece sunt foarte bune, pretul este unul foarte accesibil si fac tot ceea ce scrie pe eticheta. 

In viitor sper sa imi achizitionez Lotiune impotriva caderii parului cu laptisor de matca si polen deoarece am probleme cu parul si pana acum am testat aproape toate produsele existente pe piata si nici unul nu m-a ajutat. 

Va pup pe toate!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe