Haul (2): Sleek, Essence, Flormar!

11:05:00 a.m.

Buna fetelor!
In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru ca nu am mai scris de ceva timp insa am avut destule pe cap si sper ca saptamana aceasta sa realizez cateva machiaje si sa testez produsele primite cu intarziere de la Mos Nicolae. Anul acesta am fost foarte cuminte iar Mosul Cosmetic Style mi-a adus vinerea trecuta premiul in valoare de 100 Ron pe care l-am castigat la concursul  Denisei. Asadar mi-am ales urmatoarele produse pe care m-i le doream de foarte mult timp si de care aveam mare nevoie: Paleta ACID i-Divine, Setul de 7 minipensule Cosmetic Style din par natural de bursuc, Fard mono - Essence, Sclipici - Mare Hexagon, Forma metalica M-71.





Luni am primit inca 2 colete. Primul a venit din partea Andreei si Iuliei care au organizat un giveaway si am avut norocul sa fiu castigatoarea lui. Am primit niste produse minunate dar trecand peste asta am primit o frumoasa felicitare din partea lor si tin sa le multumesc pentru tot.



























Al doilea colet a venit din partea Adinei si am primit 2 rujuri de culoare rosie pe care ea nu le folosea. Eu pur si simplu le ador si abia astept sa realizez machiaje si sa le folosesc. Iti multumesc Adina!


Cam atat pentru astazi, sper ca va placut postarea si promit ca saptamana aceasta voi reveni cu noi machiaje. Va pup pe toate!

P.S. Astazi implinesc 2 luni de cand am scris prima postare pe blog. Timpul a trecut foarte repede si intr-un interval foarte scurt am ajuns sa am peste 150 de membri pe blog si pe pagina mea de facebook. Va multumesc ca imi sunteti alaturi si ma incurajati in tot ceea ce fac, fara voi nu ar mai exista aceasta pagina.

You Might Also Like

8 comments

Follow me

Subscribe