Review - Victoria's Secret Beach Sexy Adjustable Self-Tan Lotion with Shimmer!

7:30:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi vreau sa va vorbesc despre experienta mea cu autobronzantul de la Victoria's Secret. Acest produs se numara printre bunatatile pe care le-am castigat la giveaway-ul organizat de scumpa mea romancuta Violeta .


Descrierea produsului: Get the perfect shimmering sunless tan anytime, every time. Adjustable formula lets you customize your color - from subtly sunkissed to deep bronze - with the twist of a dial.
Streak-free, natural-looking tan develops in hours, lasts for days.
Skin-perfecting luminizers give skin an instant, shimmering glow.
Moisture-rich shea butter nourishes skin. 

Parerea mea: Am folosit acest produs toata luna august si putin din luna septembrie. Pentru prima utilizare am ajustat autobronzantul la nuanta de bronz pe care mi-o doream apoi am pus in palma produs, am aplicat uniform pe toata pielea si am masat foarte bine pentru a intinde  produsul in mod egal pe toata pielea. Apoi mi-am clatit mainile cu apa calda si am asteptat timp de 5 minute sa intre produsul in piele apoi m-am imbracat. In cateva ore pielea mea era bronzata uniform si ma puteam bucura timp de cateva zile de acel efect.

Sfat: Dupa aplicarea autobronzantului nu va imbracati cu haine de culoare alba deoarece o sa observati ca se vor colora dar nu va faceti griji, la spalare se vor curata. Pe langa toate beneficiile pe care le are acest autobronzant te mai poti bucura si de prezenta untului de Shea care hidrateaza pielea si ii ofera un miros deosebit. 

In zilele cand nu vrei sa fii bronzata poti opta pentru cea de-a doua varianta, aceea a lotiunii de corp care se gaseste tot in acest produs minunat. Particulele sclipitoare cat si mirosul deosebit te imbie si de aceasta data. Sunt foarte multumita de acest produs si recomand cu placere tuturor fetelor care vor un bronz perfect fara soare.

Swatch: 

Astept parerile voastre!
Va pup pe toate si ramane pe data viitoare!

You Might Also Like

5 comments

Follow me

Subscribe