Cateva lucruri despre mine!

9:11:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi am primit un blog award de la Alina si cu aceasta ocazie tin sa ii multumesc mult, nu credeam ca cineva se gandeste la mine si am ramas placut surprinsa.


Ceea ce trebuie sa fac este sa spun 7 lucruri despre mine si sa-l dau mai departe altor 15 bloguri.
1. Sunt o persoana foarte sensibila.
2. Imi place cel mai mult sa realizez machiaje fantezie si cred ca ati observat si voi asta.
3. Ma enervez foarte repede.
4. Nu imi plac glumele.
5. Sunt pesimista.
6. Sunt sincera.
7. Sunt visatoare.

O sa-l dau mai departe urmatoarelor fete:
2.Ami

Chiar daca majoritatea dintre ele nu ma citesc, eu le apreciez foarte mult pentru munca pe care o depun si le citesc mereu cu placere.
Pupicei!

You Might Also Like

5 comments

Follow me

Subscribe