Haul (1): Elmiplant, Apidermaliv, Nivea, Farmasi!

9:22:00 a.m.

Buna fetelor!
Astazi vreau sa va arat bunatatile pe care le-am primit. Joi am primit produsele de la giveaway-ul organizat de SunShine. Ea a vrut atat de mult sa rasplateasca cititorii incat a organizat un giveaway cu produsele pe care nu le mai folosea. Am participat si eu si am aflat ca am castigat. Chiar aveam nevoie de aceste produse si de cand le-am primit le folosesc cu placere. Multumesc mult SunShine!


Vineri am primit 4 colete.Primele 2 au venit prin posta si este vorba de o pereche de gene false pe care le-am castigat la concursul organizat de Adyna cu ocazia sarbatorii de Halloween. Initial nu m-am numarat printre castigatoare dar fata care castigase  nu si-a revendicat premiul asa ca Adyna a oferit genele unei fete care este inscrisa la concurs. Eu eram inscrisa asa ca am raspuns cel mai repede si astfel am castigat. O sa urmeze in curand un machiaj fantezie. Multumesc mult Adyna dar si sponsorilor concursului Gene False Profesionale!

























Al 2-lea colet venit prin posta este de la Iuliana. Ea acum ceva timp a organizat un concurs de machiaj cu tema : Transforma-te intr-o Gheisa! Am participat si eu insa nu m-am numarat prin castigatoare insa Iuli a vrut sa premieze toate participantele la concurs. Asa ca am primit niste accesorii facute de ea cu drag pentru toate participantele. Pur si simplu m-am indragostit de aceste accesorii, sunt lucrate atat de bine si cu siguranta o sa le port cu mare placere stiind ca vin din suflet. Multumesc mult Iuli!


Ultimele 2 pachete le-am primit prin curier. Primul pachet a venit de la Remington. Acum ceva timp am participat la concursul organizat de Cristina impreuna cu cei de la Remington si Lush. Nu m-am numarat printre castigatoare insa Cristina ne-a dat o veste foarte buna : Cei de la Remington vor premia toate participantele. Am fost foarte fericita cand am auzit ce bunatati vor oferi cei de la Remington. Multumesc mult Cristina dar si celor de la Remington pentru minunatul cadou pe care l-au facut participantelor concursului!

























Al 2-lea colet venit prin curier a fost de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Acum ceva timp m-am inscris in programul lor de testare si astfel m-am numarat printre norocoasele care vor teste noile produse Apidermaliv. Deja am testat cateva produse si sincer sunt foarte multumita de ele. Revin cu detalii despre fiecare produs in parte dupa ce le termin de testat. Multumesc mult celor de la Complexul Apicol Veceslav  Harnaj pentru ca mi-au dat ocazia sa testez minunatele lor produse!

Ma bucur sa cunosc oameni speciali care fac bucurii celor din jur. Va multumesc tuturor celor care mi-au daruit aceste bunatati dar si voua celor care imi cititi blogul si imi lasati comentarii frumoase, inseamna foarte mult pentru mine si asta ma face sa continui sa scriu pe acest blog. Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta postare.
Astept parerile voastre!
Va pupacesc!

  

You Might Also Like

4 comments

Follow me

Subscribe