Fantasy Makeup - A new beginning!

1:22:00 a.m.

Buna tuturor!
Numele meu este Iulia (Minnie Angel) si m-am gandit sa creez un blog unde sa ma pot refugia dupa o zi lunga. Fiind prima mea postare vreau sa va arat primul meu machiaj, cu el am participat la concursul organizat de Anda Zelenca. Sursa mea de inspiratie a fost Lili. Chiar daca nu m-am clasat printre primele locuri, asta nu ma descurajat sa mai particip la astfel de concursuri. Am muncit cateva ore pentru a realiza acest machiaj, a durat atat de mult deoarece eu mereu am folosit in rutina mea de zi cu zi numai fond de ten, rimel, gloss si deodata am trecut la realizarea un machiaj mai complex. O sa atasez o poza pentru a vedea despre ce este vorba. Astept parerile voastre!


O zi frumoasa!
Va pup!

You Might Also Like

9 comments

Follow me

Subscribe