Transforma-te intr-o Gheisa!

5:22:00 p.m.

Buna fetelor!
Am revenit cu ultimul machiaj din seria de machiaje pe care le-am realizat pentru diferite concursuri. Cu acest machiaj am participat la concursul organizat de Beauty By Jules. Inspiratia mea a venit de la Lili care a realizat un machiaj extraordinar de gheisa. A fost un concurs minunat, cu o tema bine gandita si foarte frumoasa. Pentru realizarea acestui machiaj am folosit un fond de ten deschis la culoare, apoi o pudra alba. Pentru ochi am folosit un rosu aprins, iar cu ajutorul unei pensule am trasat o linie, apoi am trasat alta linie de eyeliner peste cea rosie. Pentru buze am folosit un ruj dintr-o paleta no name. In par am agatat o floare pe care o aveam prin casa, am imprumutat un evantai de la o prietena iar pentru imbracaminte am folosit un halat. Stiu este foarte comic dar am incercat sa reproduc pana si imbracamintea cat mai bine.






Astept parerile voastre!
Va pup!

P.S: Astazi este o zi foarte importanta pentru mine, implinesc frumoasa varsta de 18 ani si urmeaza cat mai curand o postare care sper sa va incante.

You Might Also Like

5 comments

Follow me

Subscribe