Scary Halloween Makeup!

8:30:00 p.m.

Buna!
Am inceput seria de machiaje pentru Halloween. Este primul meu machiaj de acest gen, a fost mai mult un experiment, am vrut sa vad ce iese, rezultatul insa nu este unul dorit de mine insa fiind prima mea incercare am vrut sa fiu mai indulgenta cu mine. Am folosit numai produse pe care le aveam prin casa. Am inceput cu aplicarea unui fond de ten foarte deschis la culoare, apoi o pudra alba. Aceste incercari de a avea un ten cat mai alb au esuat incat am recurs la o improvizatie. Cu o zi inainte ma uitasem la un machiaj de Halloween realizat de LadyDyvine pe care o puteti urmari pe youtube cat si pe facebook, in care folosea pentru colorarea parului in alb-argila. Astfel am hotarat sa folosesc pentru fata cat si pentru par argila.
Dupa aceasta etapa am folosit un creion negru cu care am trasat linii orizontale si verticale pe toata fata. Pentru ochi am folosit un fard rosu apoi cu ajutorul unui ruj am conturat toate linii de pe fata cat si ochii. La final cu ajutorul unui lipici de gene false am aplicat cateva bolduri.









Astept parerile voastre!
Va pup!

You Might Also Like

6 comments

Follow me

Subscribe